• پیش نیاز ترجمه رسمی مدارک دانشگاهی
  • آپوستیل چیست؟
  • چگونه در انتاریو یک کسب و کار راه بیندازیم؟
  • سوالات متداول مهاجرت به کانادا
  • ترجمه رسمی شناسنامه به ایتالیایی

چگونه در انتاریو یک کسب و کار راه بیندازیم؟

۳ بازديد
۰ ۰
آیا رویای استفاده از مهارت های کارآفرینی خود را برای صاحب کسب و کار خود دارید؟ اگر شما یک کارآفرین بالقوه هستید که به دنبال راه‌اندازی یک کسب‌وکار در انتاریو هستید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا این کار را انجام دهید.
 
قبل از اینکه وارد شوید، مهم است که بدانید برای چه چیزی ثبت‌نام می‌کنید. کارآفرینان اغلب ساعت‌های طولانی کار می‌کنند، با منحنی‌های یادگیری شدید مواجه می‌شوند، و کارهای متنوعی را انجام می‌دهند. شما همچنین مسئولیت های مالی جدیدی را بر عهده خواهید گرفت و احتمالاً با رقابت سختی روبرو خواهید شد. بنابراین، مهم است که قبل از راه اندازی یک کسب و کار جدید، تحقیق و برنامه ریزی دقیقی انجام دهید.
بیشتر بخوانید: ترجمه رسمی کارت ملی
هنگام راه اندازی یک کسب و کار در انتاریو، الزامات و مراحل قانونی زیادی وجود دارد. و، ما اینجا هستیم تا کمک کنیم. ما این راهنمای گام به گام کامل را گردآوری کرده‌ایم که حاوی اطلاعات و منابع ضروری است تا به شما در شروع به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار کمک کند
 
12 گام برای راه اندازی کسب و کار در انتاریو
1. ایده کسب و کار داشته باشیداگر در حال خواندن این مطلب هستید، ممکن است از قبل یک ایده تجاری عالی در ذهن داشته باشید و برای تبدیل آن به واقعیت نیاز به راهنمایی داشته باشید. اما اگر شما یک کارآفرین مشتاق هستید که در تلاش برای یافتن کسب و کار مناسب برای شروع هستید، ما چند پیشنهاد برای به جریان انداختن ایده ها داریم.
بیشتر بخوانید: ترجمه رسمی شناسنامه 
برخی از موفق ترین ایده های کسب و کار از کارآفرینانی است که سعی در حل یک مشکل دارند. برای مثال، اپلیکیشن‌ها می‌توانند به افراد کمک کنند عادت‌های خود را ردیابی کنند، تجارت خود را انجام دهند، غذا سفارش دهند و موارد دیگر. خدمات نظافتی، شرکت های حذف زباله و سازمان دهندگان حرفه ای همگی به مردم کمک می کنند تا به خانه های خود نظم دهند.
مشاوران با چالش های سازمانی برای مشاغل و دولت ها مقابله می کنند. مشکل حتی ممکن است نسبتا کوچک باشد. هنگامی که تینا نگوین، بنیانگذار XXL & CO، برای پسر عموی خود با موهای فوق العاده بلند یک اسکراچ بسیار بزرگ درست کرد، جرقه یک ایده تجاری شد. او شروع به ساخت اسکرانچی های XXL در زیرزمین والدینش کرد و در عرض یک سال، تیمی 15 نفره را استخدام کرد و عملیات خود را به یک انبار منتقل کرد. آیا مهارت خلاقانه ای دارید که بتوان از آن درآمدزایی کرد؟ یا اینکه آیا می‌توان تجربه حرفه‌ای شما را به یک سرویس جانبی یا تمام وقت منتقل کرد؟
شاید شما علاقه زیادی به یک محصول داشته باشید، یا صرفاً ایده ای در مورد اینکه چگونه کاری را کارآمدتر انجام دهید، دارید. به خاطر داشته باشید که چگونه و کجا می خواهید کار کنید. اگر می خواهید محصولاتی را بفروشید اما عاشق کار رو در رو با مشتریان نیستید، فروشگاه تجارت الکترونیک بسیار منطقی تر از افتتاح یک مغازه آجر و ملات است.
2. در مورد بازار تحقیق کنیدانجام تحقیقات بازار نقطه شروع مهمی است که به شما کمک می کند مشتری، تقاضا برای محصولات یا خدمات و رقبای خود را درک کنید. این یک جزء کلیدی برای ایجاد یک کسب و کار موفق است. تحقیقات بازار شما باید به سوالات زیر پاسخ دهد: مشتریان یا مشتریان بالقوه شما چه کسانی هستند؟آیا آنها محصول یا خدمات شما را می خواهند؟مشتری قهرمان شما چه کسی است - کسی که احتمالاً محصول / خدمات شما را خریداری می کند؟مردم در محصول یا خدماتی که ارائه می دهید به دنبال چه هستند؟مردم چقدر حاضرند برای محصول یا خدمات شما بپردازند؟
هزینه ساخت یا منبع محصول شما و ارسال آن به مشتریان چقدر است؟آیا تقاضای کافی برای ایجاد یک کسب و کار موفق وجود دارد؟چه چیزی شما را از رقبا متمایز می کند؟حجم عظیمی از داده های بازار به صورت آنلاین در دسترس است. Statistics Canada یک منبع عالی برای اطلاعات جمعیت شناختی مصرف کننده است و می توانید روندهای صنعت را در پایگاه داده آمار صنعت کانادا بیابید. اگر کسب‌وکاری را با موقعیت فیزیکی باز می‌کنید، BIA محلی می‌تواند مفید باشد و شهرداری شما ممکن است داده‌های جمعیتی برای محله‌ها داشته باشد (تورنتو بسیار گسترده است).
در نهایت، مراکز کسب و کار کوچک (SBECs) نیز یک منبع عالی هستند که ابزارها، منابع و کارگاه های آموزشی را به کارآفرینان ارائه می دهند. همچنین ممکن است بخواهید از مشتریان بالقوه نظرسنجی یا نظرسنجی کنید. ابزارهای آنلاین مانند Survey Monkey، Google Forms و همچنین ویژگی های نظرسنجی موجود در پلتفرم های رسانه های اجتماعی انجام این کار را نسبتاً آسان می کند.
3. نام تجاری را انتخاب کنیدقبل از اینکه کسب و کار خود را ثبت یا ثبت کنید، باید در مورد نام کسب و کار تصمیم بگیرید، و ارزش آن را دارد که برای انتخاب یک نام منحصر به فرد و به یاد ماندنی وقت بگذارید. همانطور که طوفان فکری می کنید، نام کسب و کار بالقوه خود را در گوگل جستجو کنید و یک جستجوی دامنه انجام دهید تا مطمئن شوید که قبلاً توسط سایر مشاغل مورد استفاده قرار نمی گیرند. یک شرکت انفرادی یا مشارکت ثبت شده به طور خودکار از حمایت قانونی برای نام تجاری خود برخوردار نیست، بنابراین ممکن است دو یا چند کسب و کار نام یکسانی داشته باشند - با این حال، ممکن است منجر به سردرگمی مشتری شود. 
در مرحله بعد، شما باید نام های تجاری احتمالی خود را در پایگاه داده NUANS کسب و کارهای ثبت شده و پایگاه داده علائم تجاری کانادا جستجو کنید تا مطمئن شوید که نام مشخصی را انتخاب کرده اید که محافظت نشده است. هنگامی که یک کسب و کار را در انتاریو یا فدرال ثبت می کنید، همچنین باید یک گزارش NUANS از یک شرکت جستجوی ثبت شده دریافت کنید. با Ownr، می توانید تا 30 نام منحصر به فرد را از قبل جستجو کنید، که به شما کمک می کند در هزینه های جستجو صرفه جویی کنید. شما می توانید با یک نام انگلیسی و/یا فرانسوی ترکیب کنید. اگر انتخاب می کنید که یک فرم انگلیسی و یک فرم فرانسوی از نام کسب و کار خود داشته باشید، باید یک گزارش NUANS جداگانه برای هر نام داشته باشید. همچنین می توانید نسخه ای از نام کسب و کار خود را به هر زبان دیگری اضافه کنید. همه مشاغل ثبت شده در انتاریو باید یک شخصیت حقوقی در انتهای نام داشته باشند - Limited، Limitée، Incorporated یا Corporation (Ltd., Ltée, Inc. یا Corp. به اختصار). به عنوان یک جایگزین، می توانید انتخاب کنید که با یک نام شماره (که به جستجوی NUANS نیاز ندارد) اضافه کنید و سپس یک نام تجاری را در استان ثبت کنید و علامت تجاری آن را برای محافظت از نام تجاری خود ثبت کنید.
4. ساختار کسب و کار را انتخاب کنید و ثبت نام کنید یا ترکیب کنیدهمانطور که در بالا توضیح دادیم، سه نوع اصلی از ساختارهای تجاری عبارتند از: مالکیت انحصاری، مشارکت و شرکت. عوامل متعددی وجود دارد که در تعیین اینکه کدام یک برای شما و کسب و کار شما بهترین است، از جمله بدهی، نرخ مالیات و نیازهای مالی وجود دارد. به طور کلی، شرکت‌های انفرادی و مشارکت‌ها ساختارهای تجاری ساده‌تری هستند که الزامات تنظیم و گزارش‌دهی کمتری دارند. نقطه ضعف احتمالی این است که صاحبان مشاغل مسئول هر گونه تعهدی هستند، بنابراین خانه، وسایل نقلیه و سرمایه گذاری های شخصی شما ممکن است در معرض خطر باشد. علاوه بر این، درآمد کسب و کار شما با نرخ مالیات بر درآمد شخصی مشمول مالیات می شود. شرکت های انحصاری که تحت نامی غیر از نام شما فعالیت می کنند و همه مشارکت ها باید در استان ثبت شوند.
 شرکت‌ها این مزیت را دارند که اشخاص حقوقی متمایز هستند، بنابراین مسئولیت به کسب‌وکار مربوط می‌شود، نه شما، و تضمین می‌کنیم که دارایی‌های شخصی شما محافظت می‌شود. در صورتی که شرکت شما به سودآوری بالایی دست پیدا کند، یک مزیت مالیاتی برای ادغام و گرفتن حقوق از شرکت وجود دارد. در نهایت، گزینه های تامین مالی بیشتری برای شرکت ها وجود دارد، از جمله جمع آوری پول از طریق فروش سهام و وام هایی با نرخ بهره پایین تر. ادغام کسب و کار شما پیچیده است و برای به دست آوردن اسناد شرکت شما به مدارک زیادی نیاز دارد، اما Ownr این فرآیند را ساده می کند. ما شما را در فرآیند ثبت نام، گردآوری اسناد و ثبت شرکت شما راهنمایی می کنیم تا اطمینان حاصل شود که هیچ جزئیاتی از دست نرفته است. ما همچنین تمام اسناد مهم شما را در یک مکان ذخیره می کنیم. برنامه هایی برای مدیریت مداوم شرکت موجود است که می تواند در وقت و هزینه شما صرفه جویی کند.5. یک نام دامنه بخرید و حساب های رسانه های اجتماعی راه اندازی کنیدبا تنظیم نام و ساختار کسب و کار شما، زمان خرید دامنه برای صفحه کسب و کار و راه اندازی حساب های رسانه های اجتماعی فرا رسیده است. در یک دنیای عالی، نام کسب و کار شما برای دامنه شما (به عنوان مثال، yourcompany.ca) و رسانه های اجتماعی (@yourcomapny) در دسترس خواهد بود. ممکن است بخواهید حتی قبل از ثبت نام کسب و کار خود، در دسترس بودن دامنه را بررسی کنید تا مطمئن شوید که می توانید .com یا .ca را با قیمت مناسب دریافت کنید. اگر نام دقیق شما در دسترس نیست، نیازی به وحشت نیست. انواع مختلف را با استفاده از اختصارات، کلمات اختصاری، علائم نگارشی یا نوعی شناسه، مانند مکان، در نظر بگیرید.
قرارداد نامگذاری خود را در تمام پلتفرم های دیجیتال و رسانه های اجتماعی برای حضور قوی در برند حفظ کنید. از سرگرمی و خلاقیت با دامنه و دسته های رسانه های اجتماعی خود نترسید. بلوم، مشاور طراحی محل کار مستقر در انتاریو، یک عبارت عملی پیچیده با دامنه buildwithbloom.com و دسته‌های رسانه‌های اجتماعی، @buildwithbloom را انتخاب کرد. در همین حال، کلینیک سلامتی Wellbe مستقر در تورنتو تصمیم گرفت «سلام» را به ابتدای دامنه خود (hellowellbe.com) و دسته‌های رسانه‌های اجتماعی (@hello.wellbe) اضافه کند و لحن گرم و خوش‌آمد این برند را تقویت کند. هنگامی که دامنه شما خریداری شد و حساب‌های رسانه‌های اجتماعی ایجاد شدند (و تا زمانی که آماده راه‌اندازی کسب‌وکار خود نباشید، روی خصوصی یا منتشر نشده تنظیم می‌شوند)، می‌توانید شروع به ساختن یک وب‌سایت کنید و سپس شروع به استراتژی در مورد برنامه پست رسانه‌های اجتماعی خود کنید. شما باید در مورد ارزش پیشنهادی شرکت و بازار هدف خود شفاف باشید، همچنین باید یک استراتژی بازاریابی گسترده برای ایجاد یک وب سایت موثر داشته باشید. توسعه وب اغلب با نوشتن طرح کسب و کار شما همراه است. برای کاهش هزینه های توسعه و نگهداری وب، استفاده از خدمات ساخت وب سایت را در نظر بگیرید. اگر بودجه دارید، یک طراح برای ایجاد لوگو و برندسازی بصری برای وب سایت خود و یک کپی رایتر متخصص در وب سایت های تجاری کوچک در نظر بگیرید. نکته: حتی اگر فقط از یک یا دو پلتفرم رسانه اجتماعی برای کسب و کار خود استفاده می‌کنید، توصیه می‌کنیم برای محافظت از نام تجاری خود در اینستاگرام، فیس‌بوک، توییتر، تیک‌تاک، یوتیوب، پینترست، اسنپ‌چت و لینکدین امنیت خود را حفظ کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.